Gminna Biblioteka Publiczna
w Jabłonnie



book
book

Potwory do szafy

Autor: Bauza, Antoine




Nie możesz zasnąć? Potwory czają się pod łóżkiem? Wykaż się doskonałą pamięcią i pogoń je wszystkie do szafy! Zagraj sam, z przyjaciółmi, bądź zwołaj domowników i wspólnie pokonajcie nocne straszydła! "Potwory do Szafy" zalecane są na dobranoc nawet dla najmłodszych graczy (proste zasady sprawiają, że już 3-letnie dzieci wiedzą gdzie jest miejsce nocnych

koszmarów."Potwory do Szafy" to krótka gra dla 1 do 6 osób z wariantami kooperacji lub rywalizacji. By rozpocząć, pudełko-szafę wraz z trzyczęściowe ciało Zębogona (tą samą stroną), umieszczamy gdzieś na boczku. Na środku kładziemy potasowaną talię kart Śpiących Dzieci, a żetony zabawek rozkładamy wokół stosu kart rewersami do góry. Wierzchnią kartę Śpiących Dzieci dociągamy i odwracamy na drugą stronę. Kryje się na niej potwór, który w lewym dolnym rogu ma narysowany symbol zabawki- tego przedmiotu będziemy potrzebować by odesłać go do szafy. Gracz w swojej turze odkrywa jeden z żetonów zabawek, porównuje z kartą potwora i jeśli są to te same symbole potwór zostaje odesłany do pudełka-szafy. Jeśli nie, należy przewrócić jedną część Zębogona na drugą stronę i próbę podejmuje kolejny uczestnik. Niezależnie od tego czy potwora udało się odesłać czy nie, żeton zabawki ląduje z powrotem zakryty na swoim miejscu. Zapamiętaj jego położenie, może się przydać następnym razem! Gdy cały Zębogon przewrócony zostanie na drugą stronę (po trzeciej rundzie), należy odkryć kolejnego potwora. Gracze wygrywają grę, gdy wszystkie nocne koszmary wylądują w pudełku.Świetna zabawa dla całej rodziny! Piękne wykonane ilustracje, niespotykany pomysł z pudełkiem-szafą i proste zasady zapewniają miłe, wspólnie spędzone chwile nie tylko w wieczornych porach czy bezsennych nocach.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Antoine Bauza ; ilustracje Maciej Szymanowicz.
Hasła:Gry planszowe
Gry i zabawy
Adres wydawniczy:Warszawa : Granna, copyright 2013.
Nośnik:20 kart potworów ; 3 części potwora Zębogona ; 10 żetonów zabawek ; 2 żetony Łowców Doskonałych ; szafę ; instrukcję ;
Uwagi:Czas gry: ok. 10 minut. Gra dla 1-6 dzieci. Wiek: 3-8 lat.
Forma gatunek:Gry i zabawki.
Twórcy:Szymanowicz, Maciej . Ilustracje

Odbiorcy:0-5 lat. 6-8 lat.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia w Chotomowie
05-123 Chotomów ul. Partyzantów 22

Sygnatura: G.6
Numer inw.: 6
Dostępność: można wypożyczyć na 7 dni

schowek0


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:



Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.